Instal·lacions

Totes les nostres instal·lacions són modernes i adaptades a la nova normativa, per als nens i nenes de 4 mesos als 3 anys.

Sol·licita una cita

Les Nostres Aules

Les classes són àmplies, exteriors i amb molta llum natural, cada una d’elles té sortida directa al pati de l’escola.

• Una classe de lactants (Els Ossets): de 4 mesos a 1 any.
  • Una classe de caminants (Els Conillets): d’1 a 2 anys.
  • Una classe d’infantil (Les Girafes): de 2 a 3 anys.
  • Una aula de jocs amb piscina de boles.

Totes les classes de la nostra escola disposen d’un sòl especial tou, antilliscant i anticaigudes, per donar així la màxima protecció a tots els nens i nenes de l’escola.

Els Nostres Patis

Disposem d’amplis patis de més de 425 m² totalment solejats, i adaptats a les diferents edats dels infants.

Els nostres patis exteriors inclouen una àrea acotada especial, per als nens més petits, de gespa tova antilliscant, respectuosa amb el medi ambient i  que aporta una major seguretat als infants.

Altres Espais de l’Escola

Disposem d’una entrada independent per accedir directament des del mateix carrer a la llar d’infants, amb un ampli vestíbul per poder deixar aparcats tranquil·lament els cotxets dels nens.

• Lavabos i rentamans mida infantil, integrats a l’aula.
  • Sala de canviador, per a lactants i caminants.
  • Sala de descans per a lactants amb monitoratge i vídeo vigilància.
  • Cuina.
  • Despatx de direcció.
  • Lavabos i espai vestuari per a adults.

Vine a Visitar-nos

Si vols conèixer en persona les instal·lacions de la nostra escola, no ho dubtis, vine a visitar-nos, demana una cita pel formulari de contacte del web o més fàcil encara, truca’ns per telèfon directament.

Idiomes »