Serveis

Oferim una sèrie de serveis addicionals, per complementar l’estada dels infants a la nostra escola, i facilitar així la conciliació familiar.

Sol·licita una cita

Servei d’Acollida

Aquest servei funciona des de les 7:30 h fins l’inici de l’horari escolar, per a les famílies que ho necessitin.
Els nens i nenes que facin aquest horari poden portar l’esmorzar i els el donarem nosaltres.

Servei de Permanència

Aquest servei funciona de 17.30 h a 18.00 h, per aquelles famílies que hagin de recollir el seu fill o filla més tard de l’horari escolar.

Servei de Mitja Pensió

L’hora de dinar és un bon moment per iniciar als nens i nenes en la nostra dieta mediterrània, donant-li importància a les fruites i verdures fresques. A la nostra escola, doncs, donem prioritat a una cuina natural sense additius ni colorants i que tingui en compte els gustos i necessitats dietètiques dels infants.

“El nostre menjar és natural i acabat de fer, amb un equilibri de kilocalories, proteïnes, lípids i d’hidrats de carboni adequat per al bon creixement dels infants”

Tots els nostres menús estan elaborats i dissenyats per un equip nutricional professional, amb totes les garanties sanitàries i dietètiques.
El servei de menjador disposa de dos tipus de menús, segons l’edat dels nens i nenes, un de sencer i un de triturat, en cas que ho necessitin tenim menú de dieta, tan astringent com laxant.
Igualment si els nens o nenes tenen al•lèrgies o alguna intolerància a algun aliment, se li prepararà un menú adequat a les seves necessitats.
El menú dels infants estarà disponible per a tothom el primer dia de cada mes. La migdiada està inclosa en aquest tram d’horari, comença a les 13h fins a les 15h.
Als lactants se’ls hi respecta el seu ritme alimentari, posant-nos dia a dia d’acord amb les famílies. Per a les famílies que ho vulguin l’escola permet que portin el dinar del seu fill/a, fins al primer any de l’infant.
La nostra escola admet el Ticket Guardería®.

Natació

Contacte amb l’aigua a traves del joc.
Al mes d’octubre s’inicia el curset de natació, portem als infants de 2 a 3 anys cada dilluns a la piscina del C.E.M. de Les Corts.

Servei Psicopedagògic

La nostra escola disposa de l’assistència d’una psicologa professional titulada, que ofereix als pares la possibilitat de consultar per qualsevol qüestió relacionada amb el procés de desenvolupament dels infants.

Casal d’Estiu

Durant el mes de juliol el centre estarà obert en horari normal (8.00h a 18.00h).
En aquest mes l’escola proposarà activitats de lleure, sortides i bany al pati de l’escola.
Per tal de donar servei a les famílies que ho necessitin, l’escola també ofereix el mateix servei per als ex-alumnes de l’escola.

Servei d'Acollida

Calendari Escolar Curs 2023 – 2024

• 11 de setembre: Festa Nacional Catalunya (La Diada)
  • 25 de setembre Festa Local de Barcelona (La Mercè)
  • 12 d’octubre: La Hispanitat
  • 13 d’octubre: Dia de lliure disposició
  • 1 de novembre: Tots Sants
  • 6 de desembre: Dia de la Constitució
  • 7 de desembre: Dia de lliure disposició
  • 8 de desembre: La Inmaculada
  • 25 de desembre: Nadal
  • 26 de desembre: Sant Esteve
  • 1 de gener: Cap d’any
  • 5 de gener: Dia de lliure disposició
  • 12 de febrer: Dia de lliure disposició
  • 28 de març: Dijous Sant
  • 29 de març: Divendres Sant
  • 1 d’abril: Dilluns de Pasqua
  • 1 de maig: Festa del treball
  • 20 de maig: Pasqua Granada
  • 24 de juny: Sant joan

Les vacances començaran a partir del dia 26 de juliol de 2024 i l’escola romandrà tancada per període vacacional fins al dia 3 de setembre data en la que començarem el nou curs escolar 2024-2025.

Vine a Visitar-nos

Si vols conèixer més el nostre projecte educatiu i la nostra escola, no ho dubtis, vine a visitar-nos, demana una cita pel formulari de contacte del web o més fàcil encara, truca’ns per telèfon directament.

Idiomes »